Ohje
Mikä on hoitopaketti
Hoitopaketti on säännöllinen sopimus. Hoitopaketin avulla voit tehdä yrittäjän kanssa joustavan tilauksen kotisi arjen askareista. Hoitopaketin ajankohtana voi olla vaikka kesä- tai talvikausi. Voit sopia yrittäjän kanssa esimerkiksi kotisi lumitöistä, hiekoittamisesta, nurmikon leikkaaamisesta, kukkien kastelusta tai postilaatikon tyhjentämisestä. Hoitopaketti on joustava ja voit lopettaa sen milloin tahansa. Käytänössä sinulle lisätään alustavia varauksia esimerkiksi kerran viikossa. Jokainen yksittäinen varaus vahvistetaan ja maksetaan erikseen. Voit siirtää tai perua yksittäisen varauksen yrittäjän kanssa sopimalla.
Varausten aikataulu ja tarve voi muuttua nopeasti erityisesti lumitöisssä. Voitkin sopia yrittäjän kanssa esimerkiksi 5-10 varauksen hoitopaketista. Tällöin varaukset lisätään alustavina ja jokaisen varauksen tarkka ajankohta sovitaan erikseen yrittäjän kanssa. Alustavat varaukset voi helposti perua, mikäli ei löydy sinulle ja yrittäjälle sopivaa ajankohtaa tai palvelulle ei ole tarvetta.
Miksi hoitopaketti?
Yrittäjillä voi näkyä ensin paljon vapaita aikoja, mutta seuraavan kerran, kun katsoo, ne ovatkin kaikki jo menneet. Välttääksesi tällaisen tilanteen sinun kannattaa tehdä säännöllinen sopimus, mikäli haluat palvelua jatkossakin. Se voi olla esim. 1-6 viikon välein toistuva palvelu tiettynä päivänä ja aikana. Palvelu räätälöidään yrittäjän ja asiakkaan kanssa. Näin varmistat, että saat haluamasi yrittäjän ja palvelun jatkossakin! Ja kuten yllä kerrottiin, muutokset onnistuvat helposti tarvittaessa!
Jos haluat maksut jouhevasti ilman sen kummempaa huolta, voit käydä lisäämässä tietoihisi maksukortin. Näin ollen maksut menevät tililtäsi aina kutakin varausta edeltävänä päivänä. Tiedot ovat salattuja, eli kukaan muu ei pääse korttisi tietoihin käsiksi! Muista vain päivittää maksukortin tiedot silloin, kun saat uuden kortin! Jos et halua maksaa kortilla, voit valita jonkin muun maksutavan.
Kolme helppoa tapaa maksaa hoitopaketin yksittäinen varaus:
Tapa 1. Varauksen maksaminen maksulinkillä
Tapa 2. Automaattinen veloitus maksukortilla varausta edeltävänä päivänä
Tapa 3. Yksittäisen varauksen maksaminen varausjärjestelmässä
Yksittäinen varaus tulee maksaa yrittäjälle varausta edeltävänä päivänä klo 17 mennessä. Käytössäsi on useita eri maksutapoja kuten verkkopankki, maksukortti tai MobilePay. Jokaisesta maksusta toimitetaan kuitti ja tilausehdot sähköpostiisi.
Toimintamalli lyhyesti:
- Sovi yrittäjän kanssa hoitopaketista
- Saat sähköpostiisi vahvistuksen hotopaketista ja tulevista varauksista
- Voit tarkastella tulevia varauksia varausjärjetelmässä
Tapa 1. Varauksen maksaminen maksulinkillä
Voit maksaa varaukset helposti maksulinkillä. Saat sähköpostiisi maksulinkin, josta voit kätevästi maksaa varauksen yrittäjälle. Käytössä on useita eri maksutapoja kuten verkkopankki, maksukortti tai MobilePay. Jokaisesta maksusta toimitetaan kuitti ja tilausehdot sähköpostiisi.
Yksittäinen varaus tulee maksaa yrittäjälle varausta edeltävänä päivänä klo 17 mennessä.
Tapa 2. Automaattinen veloitus maksukortilta
Helpoin tapa maksaa varaukset, on lisätä palveluun maksukortti. Tällöinen yksittäinen varaus veloitetaan automaattisesti varausta edeltävän päivän aamuna. Maksusta toimitetaan kuitti ja tilausehdot sähköpostiisi. Maksukortin lisääminen on turvallista. Maksukortin tiedot eivät ole yrittäjän tai alustaa ylläpitävän Sevalia Oy:n käytössä. Luottokorttiedot säilyttää turvallisesti Payment Highway, joka on PCI DSS -sertifoitu toimija.
Tapa 3. Yksittäisen varauksen maksaminen
Kirjautumalla varausjärjestelmään, voit maksaa yksittäisen varauksen yrittäjälle helposti omien varausten kautta.